Wednesday, June 6, 2012

Home » » buah tangan dari Cameron Highland

buah tangan dari Cameron Highland

buah tangan dari jiran sebelah umah ni..
macam tulah adat berjiran kan..
anda memberi, kami merasa..hehe..
terima kasih daun keladi..
nanti² bagi lagi..ehh..
strawberry tu dah licin dah..
tinggal sayur sayur tu je tak luak lagi..
al maklumlah..masak pun dah jarang² skrg..
tomato kecik² tu nak masak macam mana ekk..
ke masak je macam biasa tu..
ke boleh makan macam tu je?
haiiii...bila lah nak merasa petik sendiri strawberry ni ekk..
nantilah..InsyaAllah ada rezeki, ada masa ada ongkos terlebih nanti, nak pergi jugak petik sendiri strawberry ni..ada Asyraf ni lagi best kot pergi Cameron Highland tu..kot lah..haha..

5 comments:

  1. jagung mnis bakar kat atas sne mmg terbaek

    ReplyDelete
  2. Tomato kecil tu buatlah salad. Hehe.

    Dah lama tak pegi cameron jugak.bolehlah bawak si kecik sekali sure best.pegi balik hari je.kalo tido sana memang kopak.

    ReplyDelete
  3. last week sy pergi CH, beli strawberry banyak2..sayur mayur tak beli pon. nak bagi kat jiran, jiran balik kampong...
    so, makan je la sampai habis.hehe

    ReplyDelete
  4. tomato pun boleh makan gitu je..hehe bentuk pun comel..masak kat syur pun boleh..:-)

    favourite sy tomato kecik2 tu :-P

    ReplyDelete
  5. wahhh strawberry.nasib x terliur.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute