Wednesday, June 13, 2012

Home » » kisah kain pasang..

kisah kain pasang..

kain pasang yang pertama selepas bersalin..
last beli kain pasang rasanya sebelum pregnant dulu..
lama betul tak bertukar baju kurung..
asyik dok ulang pakai yang sama je..
nasib baik aku dah bertukar kampus, orang tak tau tu baju lama aku..
haha..bajet org kisah aku pakai baju baru ke baju lama..hehe..


















ni lah jadiknya kalau dah tak tau nak update apa lagi dah..
kisah kain pasang pun boleeee...hehe..
beli kat jalan TAR..
kat kedai² kecik tu..bukan beli kat butik pun..
kaedah beli pun senang je..
tengok kat patung display, terus cakap nak sebijik mcm tu jugak..
dengan harapan, bila pakai nanti comel macam patung display tu lah..huhu..
nah..lempang sedassss..

3 comments:

  1. memang cantik pun kain tu.....:)

    ReplyDelete
  2. samalah...mesti tertarik dengan apa yg patung pakai..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute