Tuesday, July 17, 2012

Home » , » asyraf dapat adik pompuan nanti..:)

asyraf dapat adik pompuan nanti..:)

'Asyraf ni dapat adik pompuan nanti ni...'

bukan sekali dua dengar..
dah selalu sangat orang dok cakap..
nenek, makcik, jiran sebelah umah..
aduhaiii..

tau kenapa diorang cakap macam tu?
bila tengok tang tetek asyraf..
diorang kata kalau tetek terbelah, dapat adik pompuan..
ntah aku pun tak paham terbelah macam mana..
hehe..

kalau betul, okey jugak kan..
dapat sepasang, pastu boleh rileks lama sikit..haha..
bajet umur aku baru 20 tahun nak rilek lama² kan..
kata nak anak 4...kahkahkah..
tapi pregnancy test ni kate, rileks rileks dulu..huhu..
minggu lepas buat test, negative derrr..
terpaksa buat sebab nak puaskan hati sendiri..
ramai pulak yang kata ntah² berisi..
puncanya aku demam batuk muntah² minggu lepas..huhu..

p/s: mummy 40 tahun, asyraf baru 10 tahun..aduhaiiii...

12 comments:

  1. usaha lg kak!!! emak su jugak untung..dah ade cucu umur baru 40 lebih...adusss jeles

    ReplyDelete
  2. eerrr..macamane nak tengok ek yang tetek tebelah tu..hurrrm...kalau aty pon besh gak kalau dapat sepasang..;)

    eerr..same ar kite..anak baru 10 tahun mak paknyer dah 40 tahun..eehh..sebaye ek kite nih..?? hurrrmmm....

    ReplyDelete
  3. hmm xpe,usaha lg.rara pon x paham cane nk tgk tetek anak tu.

    ReplyDelete
  4. @sue
    samalah dgn mama saya..umur 49tahun dah ada 6 cucu..lagi sorang otw..huhu..

    @aty
    pasal tetek terbelah tu memang saya pun tak tau macam mana..huhu
    yup, kite sebaya..hehe..

    ReplyDelete
  5. @rara
    ehhh ramai pulak yang suruh usaha lagi ni..cm mana nih..hehe..

    ReplyDelete
  6. chaiyok, chaiyok.. usaha lagi...

    ReplyDelete
  7. haaaaa, sy pun orang cakap ayra akan dapat adik.. perempuan lagi. HAHA another girl. kena banyak usaha la nak dapat babyboy. :P

    tetek terbelah tu.. hmm camne eh nak explain.. kat puting tu ha.. terbelah.. ada org terbelah, ada yang bulat je.. kuikui.. petua orang dulu-dulu.. dengar jela.. kang melawan cakap derhaka lak. eheh..

    ReplyDelete
  8. @jaa
    yer.caiyok caiyokkk..eh..

    @nurul
    kihkihkih..btul3..ckp org2 tua kadang boleh ambik guna..kadang dengar pun mcm tak logik..hehe..

    ReplyDelete
  9. Allah swt suruh rehat dulu tu.. takpe, sila cuba lg ;)

    ReplyDelete
  10. @yana
    memang nak rehat dulu pun..sakit induce tak hilang lagi ni..huhu..

    ReplyDelete
  11. assalam

    camne kalau sebelah terbelah, sebelah lagi tak?...kembar sepasang ke?

    hehehe...dah lama telek tetek ayyub lepas dgr sapa ek ckp cenggitu..sekali mcm di atas...

    -dari mama anak lelaki dua org-

    ReplyDelete
  12. hari tu kita pon demam2,ingt kan ade blm lagi

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute