Friday, July 13, 2012

Home » » baru perasan ada video ni..:)

baru perasan ada video ni..:)

serius aku tak ingat ada video ni dalam henpon en asben..
semalam dok godek godek, jumpe pulak video nih..
alahaiii..
ni masa aku kat hospital lagi..
Asyraf baru sehari..huhu..
video
rindu bau baby..
sekarang ni bau masham je lebih..
kalau nak cium kena ada gaya jugak tau..
cium dalam dalam sambil sedut bau masham itu budak demoookk..
baru feel..hehe..

2 comments:

  1. ha'ah kan..rindu sangat bau baby baru lahir..sekarang dah tak de bau tu..:)

    ReplyDelete
  2. @aty
    nak ada bau tu lagi, kena bagi adik la kat qaleef..hoho..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute