Thursday, July 19, 2012

Home » » check up 6 bulan..

check up 6 bulan..

pagi tadi bawak budak demook tu pergi check up 6 bulan..
en asben pun ikut sbb pagi tadi hujan..
agak susah kalau aku sorang² yang bawak Asyraf kan..
mana nak dukung dia..mana nak bwak beg dia..mana nak pegang payung..
ade jugak yang terlepas nnt..hehe..

sampai pukul 7.45 pagi, dapat nombor 8..
oklah kan..nak dapat nombor 1, silakan keluar umah pukul 7..hukhukhuk..

berat terkini ialah 8.2 kg..
fuhhhhh..cramp tangan mummy dukung lama² dikk oiii..
oklah kan..6 bulan dengan berat macam tu..
nak kata montel sgt asyraf ni tak jugak..
sedang² elok je..

























habit terkini - gigit, hisap hujung sarung bantal..
habis basah lencun..
kalau nak dengar dia jerit, cubalah tarik bantal tu..huhu..
ape ape lah dik..

6 comments:

  1. hi dear
    lama akak tak mai sini..
    dah 6 bulan dah dia ye..
    sama la mcm irfan..gigit sana gigit sini..

    ReplyDelete
  2. @CGG
    hehe..nasib baik saya tak DF budak demook ni..kalau tak..scaryyyy..huhu..

    ReplyDelete
  3. eeee, ada mantal mucuk ye !
    nasib baik tetap hensem

    ReplyDelete
  4. kalau dah suka gigit2, dah nak tumbuh gigi la tu kut.

    ReplyDelete
  5. dah besar anak bujang akak ni. kejap je rasanya.

    ReplyDelete
  6. kalau dh geget2..mula masukkan benda dlm mulut,maybe dh nak tumbuh gg.. :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute