Friday, July 27, 2012

Home » » gigi pertama di bulan Ramadhan..

gigi pertama di bulan Ramadhan..

tak terlambat lagi kot nak cerita ni..hehe..
gigi budak bertuah tu dah tumbuh..
tapi sebatang je kat bawah..

sebenarnya, sebelum puasa tu aku dah rasa gusi bawah dia macam kasar² sikit..
bila cek, takde pun..
tapi masa balik kampung hari pertama puasa tu, dah naik gigi asyraf..
nampak putih sikit je kt gusi bawah..
tu pun sebatang..haha..
lawak sungguh..

aku pun declare gigi pertama asyraf tumbuh pada hari pertama di bulan Ramadhan..
hehe..
Carta ni dapat kat SINI..

gigi pertama tumbuh pada 21 July 2012 bersamaan pada 1 Ramadhan 1433m..
walaupun belum keluar sepenuhnya..hehe.
Alhamdulillah tak demam masa nak tumbuh gigi..
tapi demam selepas pulak..huhu..

7 comments:

  1. raissa lom tumbuh gigi lagi. smlm genap 8 bulan.. lebihkurang je dgn asyraf kan....

    ReplyDelete
  2. yeay..dah tumbuh gigi.
    nanti raya leh makan rendang. hehe

    ReplyDelete
  3. @kak ngah
    hehe..asyraf baru 6 bulan seminggu masa dia tumbuh gigi ni..dalam kategori cepat jugak lah asyraf ni kan..lambat lah dapat kaki kott..huhu..

    @izla
    sebelum makan rendang tu, asyraf dah makan orang dulu..huhu..

    ReplyDelete
  4. yaaeeyyy..dah tumbuh gigi dak bujang ni..:) eerrr..tapi aty takut kene geget nanti...;p heheh

    ReplyDelete
  5. @aty
    hehe..nasib baik saya EP..:)

    ReplyDelete
  6. Huishh, cepatnye dak bujang ni, hehehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute