Friday, August 10, 2012

Home » » 7 bulan muda..:)

7 bulan muda..:)

dah 7 bulan anak bujang aku ni rupenya..
esok esok lusa dah setahun..
pejam celik pejam celik, dah suruh aku masuk meminang awek dia pulak..hoho..










saya dengan ini mengisytiharkan esok dah raye..hehe..

muka berkerut habis bila pakaikan songkok..
mummy punya angkara..abah geleng kepala..
songkok cap uptown danau kota..
size 17 setengah, RM 15..hehe..

ohh..baju tidor asyraf tu aku beli kat jalan tar..
rm12..saje amik size besor..gedoboh..
berenang renang ke tepian...

anak bertuah 7 bulan sudah..
belum pandai merangkak..
goyong goyang bontot je lebih..
mengesot secara reverse pun laju je..
menjerit? no satuuuu..huhu..
perkembangan yang lain tu sama macam baby lain kot..
makan bantal pun sodap..
feberet port is hujung hujung sarung bantal tu..
nak tido mesti gentel gentel dulu hujung tu..
kadang tengah tido pun tangan dok gentel lagi..adehhh...
























yang ni versi notty sikit..hehe..

oklah asyraf nak pergi raya dah ni..:)

7 comments:

  1. aiman dulu pon suka gentel hujung bantal.
    sampai 5 tahun la macam tu.
    dah 6 tahun kurang sikit.

    ReplyDelete
  2. @izla
    aisehh..sampai 5 tahun?
    ok asyraf..lepas ni tido tanpa bantal peluk yer..hehe..

    ReplyDelete
  3. geram giler aty tengok asyraf pakai songkok..!!! comel... anak aty tak de saiz..paling tak pon nak carik kepiah jer nanti..

    ReplyDelete
  4. @aty
    hehe..takpe2..raya haji nnt mesti dah ade size qaleef..kopiah pun kopiah lah..qaleef tetap comel..hehe..

    @yana
    budak ni mmg notty pun..bab menjerit, merajuk no satu..aduhaii..

    ReplyDelete
  5. comelnyer asyraf pakai songkok..teringat anak buah yana dulu.ada belikan spongebob,tgn spongebob tu digentel2,mak dia kena slalu basuh..siap buat cam puting lagi...kehkeh..dah 5 tahun ni dah kemana da spongebob tu..hiii

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute