Thursday, August 2, 2012

Home » » haaa..buat ape tu..

haaa..buat ape tu..

amboiii dikk..
tak tau nak larang ke tak..
ni kalau 'orang orang lama' tengok ni, mesti suruh bagi asyraf adik ni..hehe..
sorry..gambar gegar..gambar dia dok syok makan kaki tak dan nak capture..hehe..

memang nak bagi adik kat asyraf..
tapiiiiii nanti lah dulu..
boleh ke cakap macam ni..
kang Allah dah tak nak bagi, padan muka aku..

insyaAllah..ada rezeki ada lah..ayat cliche..hehe..

4 comments:

  1. nak adikk? hoho, if i scarry. tgu la dulu. hehehe :p

    ReplyDelete
  2. @vee
    hehe..klu pikir pasal sesi menjahit tu, memang scari..aduhaiii..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute