Wednesday, August 1, 2012

Home » » memang tak boleh nak tumpang la..

memang tak boleh nak tumpang la..

bukan motor baru beli..
dah lama dah..
aku dah cakap kat en as, kalau nak beli motor besor, beli lah yang aku pun boleh tumpang sekali..
maknanya, yang ada 2 tempat duduk lah..hehe..
berangan jelah..
kalau ada duit lebih, baik aku beli rumah..kan..






baru lepas mandi..
hurmmm..
macam mana lah mummy nak tumpang naik ni..
abah naik sorang je lah..
single rider katenya..hukhukhuk..

4 comments:

  1. eerr..tu motor betul ker menan..?? kecik lak nampaknyer...

    ReplyDelete
  2. @aty
    motor betul tu..hehe..
    nama dia pocket bike..:)

    ReplyDelete
  3. aik keciknya moto besar tu.
    nak ride gi mana tu??

    ReplyDelete
  4. @izla
    hehe..
    ride pusing2 depan umah je..sakit pinggang naik lama2 katenya..hehe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute