Saturday, September 8, 2012

Home » , » anak tido tanpa henti..

anak tido tanpa henti..

boleh tajuk macam tu?
hehe..

sebelum cerita ni bertambah basi..haha..
aku mmg suka buat entry citer basi..

ahad lepas..kan dah kata citer basi..
kitorang dengan family pak ndak pergi jemputan kahwin anak jiran..
majlis dekat restoran seri melayu, jalan conlay tu..

ni bukan nak cerita pasal pengantin pun..
tak jumpa pengantin pun..kitorg datang awal..
nak cerita pasal anak bujang aku tu..
hehe..

Otw nak pergi, dia tido dalam kereta..
dah sampai pun, tido lagi..






tengok lah tu..
nasib baik abah gagah perkasa..hihi..

ni mummy nak makan..
sempat lagi amik gambar..


time ni abah nak makan..
mak ndak pulak offer nak dukung anak bujang..
ok2..silakan..hehe..
mummy boleh makan dengan senang hati lalallalala..
takdelah suap nasik terus telan kan..giler over...

sementara tu, boleh lah mummy snap sana snap sini..hehe..
pelamin jelah..pengantin belum sampai lagi..
kitorang antara tetamu terawal sampai kot..
Restoran Seri Melayu, tolong lah tukar yang baru..
sedih tengok ber sole-tape bagai..

goodies..dalam tu ade botol kaca ape ntah..pastu kuih telinga keling/peneram 2 ketul..
simple je kan?

oklah...
dah kenyang moh kite balik..
tapi anakanda ku tetap tido daaa..
ape best sangat kot tido atas bahu orang dik yer..
bukti?
tu tengok Asyraf dengan nek ndak dia..
ni sessi bergambar dengan bapak pengantin berbaju melayu gold itu..
bukan hak baju melayu biru tu..
itu suami saya..hikhikhik..
pengantin takdok..bapak pengantin pun boleyyy..

ape?
tak nampak muka suami saya?
nah saya crop..



















ehh ter crop sekali gambar wife dia daaa..
hehe..

ok bai..

1 comment:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute