Friday, September 7, 2012

Home » , » nama pun hero kan..

nama pun hero kan..

Asyraf dapat pangkat darjah kebesaran malam tadi..
orang lain dapat kat bahu..
dia dapat kat dahi..hehe..

padahal depan mata aku je kot..
sekali aku kelip mata je, terus mendapat..
manangis?
kuat tak ingat dunia..

puncanya..dia nak merangkak..biasalah baru pandai merangkak kan..
nak tunjuk skill aje kejenya..
sekali salah step daa..
tangan belum stabil, bontot dah jalan..
tersungkur lah jawabnye..

bila check balik, siap ada line kat dahi tu..
tapi tak luka..sorry dik ekk..
tulah notty sangat..
















barulah hero namanya..
sampai juling mata anak aku tengok mummy dia sibuk ambik gambar..huhu..
















tersungkur atas tikar buluh ni lah..
sebab tu ade line kat dahi dia..
ehh ni bukan nak tunjuk angpow duit raya Asyraf yer..
nak tunjuk lokasi tempat kejadian je..hihihi..
duit raya Asyraf?
Alhamdulillah..murah rezeki Asyraf..
separuh gaji mummy dia dapat..

1 comment:

  1. alahai, sian dak hensem ni dah tercalar dahi tu. tapi takpe, dah belajar baru tahu kan. separuh gaji? Amboi banyak tuuu ;)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute