Saturday, November 10, 2012

Home » , » happy 10 months young budak bertuah..

happy 10 months young budak bertuah..

yeayyyy..
dah 10 bulan anak bertuah sorang ni..
kadang rasa cepat nya masa berlalu..
kadang rasa masyaAllah lambat nya nak besor budak ni..haha..
tapi kang bila dah besor, nanti orang dok tanya..
bila nak tambah anak? bila nak bagi asyraf adik?
huwaaaaa..sekarang pun ramai dah dok tanya..
insyaAllah, kalau ade rezeki, ade lah..kan?

ok2..back to the topic..
asyraf dah 10 bulan..dah pandai ape?
ermmmm..berjalan dengan bercakap je yang dia belum pandai..
meniti sepanjang kabinet tv dah pass dah..
umah sewa aku nan adooo sofa..harap maklum..
so, sila lah meniti kat rak tv tu je..

jatuh berdebuk dah..
jatuh terlentang je belum..haha..
tapi ni masa mula2 nak belajar meniti dulu..
sekarang dah pandai nak bangun sendiri dan duduk sendiri..
berjalan je belum lagi..takpelah..
aku pun bukan jenis dok push asyraf ni suruh cepat berjalan..
kang aku jugak yang penat kena kejar...
skrg pun penat dok kutip dia..haha..
takpe..pelan pelan ye asyraf..
bagi mummy kumpul nyawa dulu..




asyraf dengan abg spiderman nya..
murah je ni..RM3 kat pasar malam gombak..haha..
senang, ape ape hal kalau lah abg spiderman dia tu bocor ke, takdelah sentap sangat kan..
beli sekali dengan menan kucing tulah..

happy dapat smackdown abg spiderman dia...
sayang sangat kat abg spiderman tu..
jangan lah ko try2 nak ambik..
mau menjerit 7 petala langit pun boleh dengar suara dia..huhu..
ohh, nampak tak tv kat belakang tu..
tu tv abah main PS2..tp skrg dah tak aman nak main abah kata..
ade je budak kecik dok depan2 tv tu..haha..
















di saat masih sayangkan abg spiderman nya..
diusung ke sana ke sini..
sekarang ni..di hentak hentak kepala spiderman ke dinding..
sabo jek..

oklah..sekian melaporkan..
selamat ulang bulan yang ke 10 Asyraf..mummy abah sayang awak..
bye..:)

3 comments:

  1. cepat je masa berlalu kan akak. asyraf pn membesar dgn elok je. comel pulak tu! hihi.

    ReplyDelete
  2. Ayah.....ayah...... Haha. Gler comel asyraf ni!

    ReplyDelete
  3. hepi 10th monthsarry asyraf ;D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute