Thursday, November 1, 2012

Home » , , » siapa pergi J card fiesta semalam?

siapa pergi J card fiesta semalam?

kitorang pergi...hahha..
sesaja pergi tambah semak kan JJ/Aeon wangsa maju malam tadi..
kebetulan asben balik kerja awal, ape lagi berdesup pergi terjah..
padahal bukan nak beli ape pun..
dah la parking penuh giler weiii..
sabauuu jelah..

ini budak layankan aje mummy abah dia nak jenjalan cuci mata..
nak cuci poket, poket memang dah cuci bayar hutang segala hutang..huhu..
bantal busuk tak tinggal..huhu..

tak beli ape pun..
lagipun tak padan nak membeli sebab Q saja ya rabbi ampun panjang berjela oiiiii..
aku siap dah pegang spentot dengan bra seketul..
tapi mengenangkan beratur panjang berliku liku, terus letak balik..haha..
tak sanggup aku nak beratur sekali setakat spentot 2 helai, bra seketul..

tapi dalam pada tak beli ape tu, sempat jugak aku rembat 3 pasang baju budak bertuah tu..
ala, baju murah je..sepasang dapat rm15 hinggit..jadik la..
aku kalau beli baju, memang carik yang sepasang harga macam tu je..
takde nya nk beli seluar harga lain, baju harga lain..hahaha..
bukan lah kedekk tapi setakat nak pakai buat basahan je kan..
boleh lah..mummy bukan orang ado ado nak oiii..
rembat sekali towel dengan botol susu nak letak umah pengasuh..

ok, duit dah habis..moh balik..
singgah makan jap, pastu singgah uptown danau kota jap..
banyak nya singgah..huhu..
balik umah, terus tido keras 3 beranak..


sebab budak bertuah ni lah, mummy sanggup beratur panjang..
tengok jari telunjuk angkat satu tu..
sebab sebelum tu, aku cakap NO NO NO..jangan kacau mummy nak amik gambor ni..
terus dia angkat satu jari..tiru aku lah tu..huhu..

eh, hujung bulan ni ade pureen warehouse sale kan???
hehehehehehhe...jeng jeng jeng...

11 comments:

  1. leen,my dear warehouse sale,x pergi?hehe..sedang berlangsung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermmm..tak pergi sebab tak tau nak beli ape kt sana..huhu..

      Delete
  2. aiyakkk..lame sudah tak soping barang anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. seluar asyraf banyak dah kotor tang lutut..tu yg kena beli baru jugak..kesian dia pakai baju ade kesan tak hilang kt lutut..jenuh sental pun tak jalan..

      Delete
  3. ngan baju tido asyraf ikut mummy ngan abah tau..hahaha...akak tak pegi pun semalam sbb tau tentu ramai org..akak tunggu jcard..harus cuti...borong barang anak la

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu baru asyraf..belum tgk mummy dia lagi..dh mcm sakaiii..dgn sluar track, baju merah, tudung biru tak lupe selipar jamban..hehe..tak senonoh betul..

      Delete
  4. comel asyraf pakai pyjama g jejalan..ermm..jj memang part sakit hati bila nak q bayar..even hr xsale pon gitu nikan jcard day..grr
    =)

    ReplyDelete
  5. kat mana yer warehouse sale pureen..nnti bg yer..nk pergi jgk..

    ReplyDelete
  6. same ar aty...kalau beli baju mesti carik sepasang siap..kalau asing2 hargenyer mahal lebih sikit...huhu...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute