Friday, November 9, 2012

Home » , » video penderaan kanak kanak..

video penderaan kanak kanak..

kanak kanak tersebut adalah mohamad hanif asyraf bin mohd asyura..haha..
ni pagi tadi ni..
budak bertuah ni bangun pagi pagi buta..
sebabnya semalam pukul 8 malam dah tido..
semalam kan hujan..tu yang tido awal..
sampai ke pagi sudahnya..

masa baru sedar tu ok lagi..
abis la badan abah mummy dipanjatnya..
agak2 boring takde yang layan, nangis la ape lagi..aduyaiiaiii..
video
kanak kanak yang didera oleh mummy nya..haha..

mata bengkak pasal lama benor tidonya..
dia sedar awal, pastu nak ajak orang main pulak..
abah mummy dah la tak sihat..
abah demam..MC 2 hari termasuk hari ni..
mummy sakit tekak macam ade batu tersekat kat kerongkong..
mana nak larat layan dia pagi2 buta pukul 5 tu..sabo jek..

last2 kesian pulak tengok..
jom lah mummy peluk..
tepuk tepuk bontot, zikir sikit..
sambung tidur balik..
aduhaiii asyraf..

9 comments:

  1. HEHEHE..COMELL JEK..MAMA BULI DIE YEK..HEHE

    ReplyDelete
  2. eeee kita tak leh tahan la tengok kecomelan dia ni ...rasa nak gigit2 kunyah2 badan dia semua hahahaa

    ReplyDelete
  3. dah la comel pastu nangis2 orang tak layan pandai pulak amek bantal bucuk dia peluk baring sorang diri konon nya merajuk hahaha

    ReplyDelete
  4. aloloooo..comel..pujuk hati sendiri ngan jari n bantal...comel asyraf!

    ReplyDelete
  5. alaaa, sedih nye asyraf..kesian mommy ngan abah tak sihat yer.. dia nak main la tu..

    ReplyDelete
  6. alolo sedih nyer dia.... semoga ayah & mummy nyer cpt sembuh ;)

    ReplyDelete
  7. asyraf nanges manja2.. comel la..hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute