Friday, December 7, 2012

Home » » boboiboy angin yang tewas

boboiboy angin yang tewas

tewas dengan siapa lagi kalau bukan dengan Asyraf..
abah dia baru je beli..tak sampai seminggu kot..
konon nak buat koleksi..dah jadik macam ni, rasanya tak perlu lah kot..

boboiboy angin..hensem jugak boboiboy ni ekk..haha..

abah dia saje bagi Asyraf main..
memula ok je..tak sampai 5 saat dibalingnya boboiboy tu..
langsung tercabut kaki..





















ye..tercabut kaki..bukan kasut je tercabut..huhu..


kesian ko boboiboy..dah takde kuasa angin ko tu..
menari zapin jelah..huhu..
ni lah dia boboiboy angin puting beliung tu..
rambut dah panjang, kena sikat tepi jelah..
tak boleh nak pacak lagi..
oit oitt oitttt..
buat ape tuhh haaaa..
dah nak jadik abang long ke Asyraf..
aisehhh..parah ni..

12 comments:

  1. Asyraf ganas la...hahah tak payah beli mainan mahal ye abah....asyraf comel nya dia ni...muahh sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kak..seme bende dilantingnya..kalau minum susu pun sama..habis je terus baling botol susu tu..sabo je..

      Delete
  2. Asyraf , suh mama bawak pegi kedai gunting rmbut...


    Buat rambut pacak taw... Baru nampak hensem..


    Rambut sekarang dah macam artis kpop dah seraf... hahaha =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdan nak p kedai gunting rambut lagi ni..
      mummy abah bz sangat katenyer..hehe..
      taknak seraf jadik kPop..tak nak....

      Delete
  3. Replies
    1. sape yg comel tu mommy zarra..
      boboiboy angin tu ke..hehe..

      Delete
  4. oloh! sampai cacat boboiboy tus.. kejam asrap.dah tu nak gigit kaki sendiri, hajatnye nak ganti kaki boboiboy kot.. hehe.

    rase nk bwk balik asrap smlm.teman tido peluk sedap tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..dah cacat kaki boboiboy tu..kena letak gam UHU..hehe..

      klu ciknaa bwk balik asyraf semalam, konfem mummy asyraf tak boleh tido punye..huhu..

      Delete
  5. Ashraf hensem mcm boboiboy. Muka mcm nk sama dh...heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi..wafa gigit jari kaki jer..asyraf ngn kasut2 gigi..hamboii..hihi..

      Delete
  6. comel budak tecik atas kerusi sofa tue....hihi

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute