Wednesday, January 16, 2013

Home » , » 7-8 tapak dah..jadilah..

7-8 tapak dah..jadilah..

assalamualaikum..

tajuk tak menahan..haha..
yelah..puas aku tunggu bilelah budak bertuah ni nak berjalan..
atok2 nenek2 asyraf tiap kali jumpe dok zikir bilelah nak berjalan budak kecit ni..hehe..
hahhh..sekarang dah pandai berjalan dah..
walaupun sekarang ni baru 7-8 tapak..jadilah kan..
bersiap sedia la bila raksasa kecik ni bertandang ke rumah anda..hahahha..
mummy tak bertanggung jawab atas sebarang kejadian..boleh gitu?

video

ni petang semalam punye kejadian..
ajak dia pergi kat jalan depan umah tu je..
jangan risau..umah aku kat jalan mati..so, takde kereta lalu lalang kat situ..

actually asyraf dah start berjalan tepat2 masa besday dia hari tu..
kelakor pulak tengok budak bertuah ni bertateh..huhu..
tapi kena selalu dengan dia lah..takut jatuh tersembam ke depan..
sebab dah jatuh tersembam kat umah pengasuh..
bengkak sikit bibir depan terkena gigi rabbit..huhu..

lepas ni boleh bawak jalan jalan titiwangsa lagi..
asah skill berjalan katenya..hehe..

15 comments:

  1. nnt besday Fayel dah leh jalan la dia...heheh comelll nnt kick bola yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ok..boleh2..balik kang training sepak bola pulak..hehe..

      Delete
  2. Yeayy!! Asyraf dah boleh jalan dah. Aidi entah bila lagi..13 bulan dah ni. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala yong..rilek..dulu abah asyraf 14 bulan baru nk belajar bertateh..hehe..asyraf ni mengikut mummy dia..

      Delete
  3. momi siap sedia utk lari kejar asyraf...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yezzzaaa..mummy dah pasang kekuda dah ni..untung2 boleh bakar lemak berlebihan sekali..hihi..

      Delete
  4. 7-8 tapak tu dah kira ok tu.tak lama lagi penat lah pulak nak mengejar dan terpaksa lah simpan barang mudah pecah tinggi sikit.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..pasal barang2 hiasan tu dah lama dah simpan..dah macam umah bujang pun ade jugak sekali tengok..hehe..

      Delete
  5. lepas ni habislah tutup meja dan langsir ditariknya ... ngeee

    ReplyDelete
  6. Menurut firasat hamba sbg ahlil nujum, budak tecit ni takkan berjalan
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Tapi terus berlari :P

    Selamat mengejar la eh. Hihihi

    ReplyDelete
  7. kalau ke titiwangsa boleh naik bot :D

    ReplyDelete
  8. berat pempes ni asrap.. haha.. kaki nak jalan, mulut pun sibuk nak bagi arahan.. huhu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute