Friday, January 25, 2013

Home » » jom makan buah..

jom makan buah..

assalamualaikum..

sejak Asyraf dah makan nasi bubur ni dah lama sangat tak bagi dia makan buah buahan..
dulu dulu ade jugak bagi puri epal, puri pear, puri betik segala bagai..
sekarang ni mummy dah malas..

baru je datang kesedaran semalam..
mulai minggu ni kena makan sekurang kurang nya satu jenis buah..
tak kisah la buah ape pun janji buah..
mummy abah pun sama kena makan buah jugak..

so, kita mulakan dengan makan buah mangga manis ye anak anak..
dah tinggal 2 ketul baru lah gambor jadi senonoh sikit..
tu pun ade jugak tangan Asyraf bergegar nak capai mangga dalam mangkuk tu..
tak menyabor..tau lah manis sedap..
































auummmmmmmm...besor mulut nganga..
satu untuk asyraf..satu untuk mummy..hehe..
esok kite makan dragon fruit pulak ekk..

oklah..tu je update hari ni..
korang cuti panjang pergi mana?
kitorang dok umah je kira bintang..hehe..


9 comments:

  1. bestnye cuti....anis gak koje...huhu...aaah sejak dh mkn bubur nasi dh jarang bagi airis buah...heeee

    ReplyDelete
  2. anak2 buah aku pesen tak reti makan buah.

    ReplyDelete
  3. aku jarang bgi ank2 mkn buah tpi rajin bagi bliss yogurt or yogurt drink
    tpinya
    ank2 kau
    ape ade dlm peti ais
    tak smpai sehari dh abis..
    tak kiralh cake ke
    buah ke..
    abis..

    ReplyDelete
  4. erm, dh lama x bl mangga manis ni..slalu dok bl epal, anggur, oren n pisang jer utk anak..pasni leh la bl...hehe..

    ReplyDelete
  5. hehehhee..anak ros pun kkdg lupa nak bg buah.. :P

    ReplyDelete
  6. buah o buah.. suke gak bagi afiq tu buah tp kadang2 kne bertapis.. sbb dia batuk..pantang sesangat mak nye ni..hoho.

    ReplyDelete
  7. aah kan...skang ni tak pernah bg naila buah lg...hihih...mentang budak tu dah disumbatkan nasi...

    ReplyDelete
  8. Yer ar..ank aty pon suker buah...lg2 betik masak tu..:-)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute