Tuesday, January 29, 2013

Home » » pemburu kucing

pemburu kucing

Assalamualaikum..
haa tu nampak kucing bawah sofa tu..
nama dia Bobo..kucing mak mertua aku tu..
kesian Bobo..sejak Asyraf dah boleh berjalan ni kan, dah makin terancam hidup dia..haha..
nampak je kelibat Asyraf, terus lari bawak diri sambil menyelamatkan diri..

Asyraf dah nampak Bobo menyorok bawah sofa tu..abis lah..
mulut pun bising..Tit Tit Tit..kadang kadang je dengar elok Cat Cat Cat..














bersungguh sungguh nak tangkap Bobo..
siap dah masukkan kepala bawah kerusi..














rehat jap..penat dah..

oklah..tu je..time kasih sudi baca yer..
bye..:)


17 comments:

  1. umah ciknaa banyak cicak, nak buru tak asrap? ngeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..asrap tak kenal cicak la ciknaa..lupe nk ajor..huhu..

      Delete
  2. kucing mmg takut ngn budak tecit kan?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak takut klu budak tu sopan santun berbudi bahasa dok diam je..hehe..

      Delete
  3. dah besar dah diaaa..

    jemput datang belog makbed. link makbed yg lama dah takleh pakai.
    ini link baru..

    http://makbedthejournal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hamek...cat pn tatut ngan Asyraf ye...hehe...so comel...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal..risau jugak..kang kena cakauuu tak pasal2 pulak..huhu..

      Delete
  5. jeng2..boleh kata semua bdk mcm tu kan..hahhahaa..kucing jd takut kt diorg :P

    ReplyDelete
  6. hahaha kucing tak rela di pukul ditunggang....hari tu tgk vdeo asyraf takut kucing menan RM10 tu kan, sy bli utk naila jugak...naila pun takut...hahha...tp kucing betul pun die takut jugak nak pegang...tak pernah tgk kucing..:p

    ReplyDelete
  7. Kuceng aty pon samer..!! Kemain menggelabah biler nmpak qaleef..heheh..

    ReplyDelete
  8. cute giler asyraf ni la...hishhh geram...geget nak

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute