Friday, February 1, 2013

Home » » merahnya

merahnya

Assalamualaikum..

sape tengah kerja hari ni..angkat tangan..hehe..
mummy asyraf cuti..tapi asben keje..
so, dok umah diam2 jelah..nak buat kerja umah kena tunggu budak bertuah tu tido..
dah la sekarang ni kemain susah nak tido..
boleh bergaduh anak beranak bab tido ni..haha..

kuku pun dah panjang sebelah kiri..sebelah kanan sempat ketip semalam..
bile nak ketip belah kiri, dia dah sedar..aduyaiii..
jap lagi kalau dia tido, boleh lah sambung ketip..hehe..

ehh macam macam kerja tengah menunggu ni..
lipat kain-menimbun-macam-gunung, kemas almari baju sikit, nak mop lantai dapur sikit, nak ketip kuku budak bertuah tu lagi, mandi..
semua kene tunggu asyraf tidur..
masalahnya dia tak tido lagi ni..
tulunnn tulunnnn..
merahnya abang asyraf..hehe..

mood: zikir supaya asyraf tido cepat sikit..adehhh..
yang mana tengah cuti tu, manfaatkan cuti anda sebaiknya..
yang mana tengah kerja tu, manfaatkan kerja anda sebaiknya..eh?


3 comments:

  1. eh kt mane ni? apsal mcm penah nmpk umah blkg tu yek..

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  3. Hihi cikgu dah dua tahun cuti ni...lemaunye nak masukmkeja balik

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute