Saturday, March 2, 2013

Home » » antara hadiah kahwin yang berguna...

antara hadiah kahwin yang berguna...

Assalamualaikum..
ini schedule entry yer..tuan blog bercuti cuti Malaysia ke Terengganu..hehe..

masa kawen dulu kan, seriously banyak jugak dapat hadiah..Alhamdulillah..
sampai sekarang pun ade banyakkkkk lagi hadiah yang langsung tak berusik..
pembalut hadiah dah bukak lah..dah tengok barang, pastu masuk balik dalam kotak..
yelah..takde tempat nak simpan kan..
makanya, buat sementara waktu ni, letak aje dalam bilik yg kitorg jadikan stor..huhu..
kenal ni beg James Bond mana?
tu bukan beg James Bond yer kawan²..
tulah dia portable stove..
hadiah kawen dari kawan saya yang comel tu..
dia dulu yang pernah tanya saya macam mana nak promote blog tu..hihi..
















sangat sangat berguna bila mana dapur 2 tungku anda rosak sebelah..hihi..
nak beli baru, sayang sebab dapur 2 tungku tu pun hadiah kawen jugak..
nak beli dapur yang canggih manggih, tunggu beli rumah-yang-ntah-bile-tuh..hehe..

- mummy asyraf with ♥ -


3 comments:

  1. eh2...ada juga org hadiahkan dapur segera ni ek..hehe...slu guan time p camping masa sekolah dulu je...

    ReplyDelete
  2. masa berkelah pun boleh je guna main masak2..nak bakar ikan ke ayam ke pun boleh..guna pemanggang ajaib tu bakar atas stove ni..pastu blh mkn panas2 feeling2 bakar guna arang sambil menikmati panorama air terjun ke pantai ke..hahahha....penting masa pergi berkelah ni..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute