Monday, March 18, 2013

Home » , , » budak suka durian

budak suka durian

Assalamualaikum..

Kejadian 2 minggu lepas..
rombongan family Gombak pergi serbu kedai durian kat mana ntah..
somewhere around Ampang tu..tak kenal tempat..hihi..

pakat kenduri durian kat situ jugak..
si kecik ni pulak, sibuk jugak nak makan..
info: masa baby dulu, Asyraf akan cirit birit kalau susu badan mummy dia ber flavor durian..hehe..
maka aku memang control tak makan durian lah kan..
orang nak suap pun aku tak bagi..sebab takut cirit birit lagi..

ko nampak tak tu mulut dok nganga tu..
banyak jugak malam tu asyraf makan..
orang tu suap sikit..orang ni suap sikit..mummy dia pun suap sikit..hahaha..
ingatkan dah besar ni ok lah makan durian kan..
video
ni bukti kejadian malam tu..hihi..
amboi amboi kemain lagi kan..
ngap ngap ngap..

tapi tapi tapi..esoknya mummy EL 2 hari nak oiii..
bukan mummy cirit birit, tapi Asyraf yang deman panas muntah muntah..
sorry Asyraf yer..tunggulah awak umur 18 tahun nanti, baru mummy bagi makan durian lagi..
Sekian, harap maklum..

p.s: EL menjaga anak yang deman panas dan muntah muntah adalah tidak syok yer.. 
      

14 comments:

  1. durian...!! elman pun suke durian. mana tak nye, mak nye masa mengandung sibuk nak makan durian walaupun org dok bising tak bagi. hik3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu masa pregnant pun hentam durian jugak..smpai dah nk bersalin pun makan lagi..tp asyraf still boleh jgk dgn durian..huhu..

      Delete
  2. Replies
    1. takyah bagi lagi la anis..tggu airell besor skit..hihi..

      Delete
  3. comel jer dia dok ngap2 durian tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb dia dok ngap2 tulah kitorg dok syok sumbat dia dgn duyan tuh..huhu..

      Delete
  4. Eerr..ritu mase qaleef 8-9 bulan dah suap doyan..bkn aty yg kasi tp atoknye..budak tu pulak nganga jer..die kn suker buah...risau gak aty..seb baik tak demam cb bagai ni?tu asyraf mkn bnyk tuh..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm nk ckp banyak sgt asyraf makan, takdelah habis seulas tu..cume gaya je lebih ngap ngap ngap klu org suap tu..
      ingatkan dh besor skit (besor lah sangat) boleh dh makan duyan..hihi..

      Delete
  5. mmg la durian ni kalau tak tahan kat anak mmg demam..dah mummy jangan bg lagi...kesian asyraf

    ReplyDelete
    Replies
    1. baikkkkkk...huhu..
      lps ni makan duyan kena sorok2 lah jawabnya..

      Delete
  6. sedapnye durian
    hr tue musim durian, bru lepas pantang
    tp bedal jugak
    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan sedapkan duyan..
      lps pantang takpe..jgn dlm pantang..hihi..

      Delete
  7. panas kot durian ni.tu yg dia boleh demam.....cepat2 sembuh Asyraf....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah tu kot..pengajaran utk mummy lah ni..
      asyraf dah baik demam dah..alhamdulillah..

      Delete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute