Friday, March 8, 2013

Home » , , , » puding roti kesian

puding roti kesian

Assalamualaikum..

sebab apa bagi nama puding roti kesian?
sebab tak cukup bahan..
kan ke kesian tu..
kesian kesian kesian...
roti dengan susu tepung Asyraf semata mata..
time nak buat ni lah kismis habis..banana habis..
tapi perasaan sabar nak buat dah takde..
mummy dah tak sabar nak buat..hihi..
















tapi sedap jugak..
roti tu bukan roti biasa..aku guna roti potato..
koyak koyakkan dalam bekas, bancuh susu tepung 3 scoop pastu curah atas roti tadi..
pastu kukus 15 minit..dah siap...
makan macam tu je..takde gravy pun sodap jugakk..
sendiri masak, sendiri puji..haha..

ok baii...:)


10 comments:

  1. ehe...anis pun slu buat puding kat airis letak susu je coz tu je bahan yang ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..puding roti kesian a.k.a tak cukup bahan..kannn...hihi..

      Delete
  2. hehehehehe x kesian sgt lah kalau anak suka.roti potato tu.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ahh..lagipun roti potato tu pun dah sedap dah..
      campur pulak susu dia sendiri..lagi lah dia suke..
      tp tulah..mummy nk tumpang makan pun tak lalu..huhu..

      Delete
  3. hihi...wow..kat kita kesian la..kt baby confirm sedap...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..asyraf makan sampai nk termuntah..asyik nak nganga mulut je..padahal perut dah kenyang..sabo jek..

      Delete
  4. eh ni utk mami ke utk asrap? hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk asrap..mami tak lalu nak makan aihh..rasa sikit je pastu dah..sbb mengenangkan ade susu tepung dia tu lah..

      Delete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute