Thursday, April 4, 2013

Home » , » Khamis tak spontan

Khamis tak spontan

Assalamualaikum..

Eh, cer sebut 'spontan' tu banyak banyak kali..
macam pelik je bunyiknye..

tadi dok belek belek (nampak sgt takde kerja) folder gambor Asyraf yang berjuta juta lemon tu..
jumpe pulak gambor ni..
kalau tak salah ni masa dia nangis masa aku dalam bilik air mandi nak pergi kerja ni..

































baru perasan ade gambor dia tengah angkat satu jari macam 1 Malaysia..hihi..
dengan air mate berjujuran..hingus bertakung..rambut bersepah..gigi tak penuh..eh?

yang sebenornya, dia bukan tengah buat 1 MALAYSIA!!!!!..I am for uu..uuuuuuuuu..
tapinya, aku dok cakap dengan dia stop crying..sambil goyang jari..
tu yg dia tiru tuh..hehe..



9 comments:

  1. haha..lwk r muka hero ni...1mesia smbil ngs2..syg najib lebih ye?huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sayanglah sangat dgn tok najib..hihi..

      Delete
  2. Replies
    1. ye..gitu lah aty..dh besor ni mcm2 peel dia tunjuk..adehhh..

      Delete
  3. no-no-no-no..sambil angkat 1 jari cam tu...hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..klu kite ckp no no no, mmg dia akan tiru lah..kdg tgh main sorang2 pun, angkat satu jari smbil goyang2..apakah??

      Delete
  4. pagi2 lagi mami dah garang eh :D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute