Tuesday, April 2, 2013

Home » , » lama dah tak buat

lama dah tak buat

Assalamualaikum..

hehe..lama dah tak buat macam ni kan..
amik gambar asyraf dalam carseat..hahah..
barulah gambar duduk static..kalau tak, macam kena parkinson je..

ni pagi tadi ni..
mummy takde keja..dah lambat pegi opis pun sempat lagi tuh..
bantal bucuk tak tinggal..kahkahkah..
ni masa dah sampai umah bbsitter..
angkat dia pun tak sedar lagi..sambung tidur umah bbsitter pulak..

hari ni Asyraf bawak bekal nasik goreng udang..
pagi tadi masa duk tengah kopek udang, tetibe budak kecik ni muncul sebelah aku sambil gigit bantal bucuk dia..tergezuttt beruk aku..
tak tau bile masa dia bangun, tau tau dah kat sebelah aku..
kusssss semangat mummy asyraf oiii..

pastu suruh dia sambung bom bom, terus pengsan sampai lah masa nk hantar pegi umah bbsitter..
mengigau ke ape asyraf ni..adehhhh..



12 comments:

  1. bagusnya...Airis kalau angkat confirm bangun punya la...pastu meraung2...ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok luck jugak anis..ni sebab sebelum dia bangun mengigau tu, dah minum susu..perut kenyang tu yg angkat pun tak sedar..hihi..

      Delete
  2. heheh comel lak buat gitu..asyraf duk carseat lagi eh..fayel kalau akak ada dia tak nak,...nak beriba

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ahh kak..still duk carseat lagi setakat ni..selagi dia nak duduk, kite dudukkan aje dalam tu..mummy pun boleh rilek main tab..hihi..

      Delete
  3. hehehe...mengigau bau nasi grg udang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi goreng belum jadik lagi time tu..baru nk kopek udang..
      dia tengok takde org sebelah dia agaknya, tu yg carik sampai ke dapur tu..hihi..

      Delete
  4. Heheh rajin lah kopek udang pagi2 buat nasi goreng...tabikkkkkkk spring uuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah Jue, kopek udang 3 ekor je pun..hihi..

      Delete
  5. mengigau lah kot.. ataupun dia fikir..ooh mommy masak sedap pagi nih, tido puas2 dulu bangun nanti makan, yeay!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yelah tu yana..sedap lah sangat mummy masak campak2 je..pagi2 nk pegi keje, mcm lipas kudung buat kerje..hihi..

      Delete
  6. Bantal busuk..... mcm husben, sampai dah tua sekarang ni pun tidur nak jugak bantal busuk dia.. hahahaha.. muka brutal tapi ada bantal busuk.. tak boleh bla..


    Bagusla Asyraf ni, nak duduk dalam carseat.. kalau Ayra mahu meraung sepanjang masa.. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape?? Wan ade bantal busuk? unsangkarable ni..hihi..

      Delete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute