Tuesday, April 30, 2013

Home » , » tahun ke 4

tahun ke 4

Assalamualaikum..

puan blog migrain ni..
jari menggigil gigil..
tapi tetap jugak nak up entry..
sempena ulang tahun ke 4 blog aku ni..
tempat aku merapu meraban..









sini lah tempat aku membebel..
dulu2 time bujangan, ntah apelah yang aku mengarut..
pastu nak kawen, dok pong pang pasal kawen pulak..
dah kawen dok cerita pasal hal rumahtangga..
dah ada anak, hari2 dok up gambar anak..
jemu ke tak?
hahahaha..
pagi tadi otw nak pergi umah mak dia..
kalau Fayel dok usung bola kecik, Asyraf dok usung bantal busuk..
salah didikan ke ni? ayoyo...

selamat ulang tahun ke 4 wahai blog..hehe..
sekian, entry orang migrain..


6 comments:

  1. 4tahun berkongsi cerita memori yer...mahal tu tau.asyraf jom date lawan kick bola ngan fayel..jom...

    ReplyDelete
  2. tahniahh..moga brblogging kita sampai lebam..hehhe

    ReplyDelete
  3. salam kenal.. wah tahniah dh 4 tahun. suke bc blog ni.. :)

    ReplyDelete
  4. 4 tahun lama tuh..anis start blog lepas kawen..tahun 2011..
    amboi comel la asyraf dengan bantal busuknye itu..hihi

    ReplyDelete
  5. Happy 4 yerar in blog arena ye leenda...hehhe bila anak makin besar nampak fav diorg kan...si Qaiser xnampak lagi apa fav dia...tggguuuu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute