Saturday, May 25, 2013

Home » » Toiletries Asyraf untuk rumah pengasuh

Toiletries Asyraf untuk rumah pengasuh

Assalamualaikum..

Mami Asyraf kat kampung sekarang ni..ni schedule entry yer..
kelmarin pegi beli barang dapur kat Ong Tai Kim..
pasaraya terbest sekali kat Gombak ni haaa..kahkahkah..
beli barang dapur yg tak seberapa tu..
beli sekali toiletries untuk umah..
tak lupe jugak, sabun dengan bedak untuk Asyraf kat umah pengasuh dia..

pengasuh memang tak mintak pun..sebab diorang mmg ade sediakan..
tapi tak sedap lah kan..sekali sekala apa salahnya belikan..

aku sendiri pun bukan lah sebulan sekali beli..
sbb kalau ikut logik, tak habis nya sebotol sabun besor gabak tu kalau Asyraf guna sorang kan..
so, 2 3 bulan sekali aku beli letak kat umah pengasuh..
kadang2 belikan jugak minyak Yu Yee tu bagi pengasuh sebab Asyraf pakai minyak tu kalau kt umah pengasuh..
dengan aku je aku guna minyak kayu putih..hehe..

ok bye..
mekasih sudi bace..:)


4 comments:

  1. Ank ros pkai cosway je.hehe.. Bebas sls n paraben. Ska bau carrier ni tp ank ros elergic skit :'(

    ReplyDelete
  2. Sukaaaaa bau carrier...besttttttt...si Qi alhamdulilah pakai apa pun jenis sabun baby xd elergic....bagus anak umi....asyraffff leh jadi geng ler :)

    ReplyDelete
  3. afiq punye kt nursery dah berbulan anto.. lebih setengah tahun kot, still tak abis2 lg..

    ReplyDelete
  4. hannah punye pun berbulan baru nak habis...hihi

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute