Tuesday, June 4, 2013

Home » , , , , , » Kenduri Kawen @Pontian

Kenduri Kawen @Pontian

Assalamualaikum..

takde ape nak cerita pun..
saje nak tempek gambar anak bertuah ni haa..
last week kan kitorang pergi Pontian, Johor..
hantar rombongan cousin kitorang..

tapi, serius gambor pengantin memang tak banyak yer..
al maklum lah..kite busy kejar anak..hahah..
makanya, gambar Asyraf jelah yang banyaknya..
takpe..bagi laluan jelah..

ni superhero kecik naik buai..
pastu gayat..duduk je tak bangun bangun..behave lah sekejap kan..hahah..
ni masa dah sampai rumah pengantin lelaki..
Asyraf dengan adik ipar aku..sebelah tu awek dia lah..hihi..
tengah tunggu semua ready nak berarak..
tengok lah anak bujang sorang ni..pergi mana pun bantal busyukk memang tak boleh tinggal..
memang tak boleh ambik langsung..
kalau kite acah2 nanti, memang berguling lah jawabnye..
ni upacara potong kek..
anak bujang ni pulak lelebih nak makan kek kawen orang kan..
kemaiinnn lagi makan kek..
sabo jelah..

ahh sudah..tak reti pulak aku nk buat ayat penutup..
tutup macam ni pun boleh kan..
hehe..
bye..
mekasih sudi bace ekk..:)


7 comments:

  1. suka pengantin pakai songket cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..nnt boleh la pakai songket time kawen nnt..hihihi..

      Delete
  2. eh muke pantin laki mcm muke asrap la.. mate sebijik! hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh dasat ciknaa..dr tepi pun nmpk muka perantin lelaki ekk..hehehhe..

      Delete
  3. si asrap ni kaaa....bantal busyukkkk dia tu tak boleh lekang langsung..sib baik pengantin tak pengsan..kih3

    ReplyDelete
  4. hahahaha..comei sungguh dak asyraf ni :)

    ReplyDelete
  5. Ecehh..asytaf belum pape dah amik berkat eh...heheh

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute