Thursday, June 6, 2013

Home » , » Luncheon @PizzaHut Wangsa Maju

Luncheon @PizzaHut Wangsa Maju

Assalamualaikum..

Dari takde ape nak update kan, meh mami asyraf tempek gambar lunch tadi..
lunch katenya..tak jumpe nasik lah tengahari tadi..
rindu pulak rasenya..heheh..
dasar perut melayu kan..mane boleh tak jumpe nasik..adehhh..

layan gambor yang tak seberapa ni ekk..































air untuk 3 orang..
yang paling tinggi tu mami asyraf yang punya..hehe..
































burpppp..Alhamdulillah..
balik kang cepat cepat kena cari nasik..hahhaa..
itu sahaje entry kali ni..
mekasih sudi bace..
bye..


10 comments:

  1. aduhai tak boleh betul la tgk org upload gbr makanan skrg ni tau..sedap betul tekak memandang nyer huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe..ampun mak yong...mami asyraf mmg suke dengki..hihi..

      Delete
  2. paling tinggi tu air apa mami asyraf

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkk kak mimy..air ape ekk..
      sitrus slush ke ape tadi..
      dalam tu mcm ais blended pastu ada limau kasturi campur mint..hihi..
      menjawab soalan tak?

      Delete
  3. Replies
    1. another mak yong..sorry again..hehehhe..

      Delete
  4. lame xmakan pizza.
    #bajetikatperutkumpulduitnakkawen.haha

    ReplyDelete
  5. Yang x mengandung pun laporrrr eh ciknaa hahhaha mami asyraf nih selalu buat org denki....pizza plssssssssss hahhaha

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute