Thursday, July 11, 2013

Home » balik kampung

balik kampung

Assalamualaikum..

Bersiaran dari kampung halaman..hehe..
Cuti sampai esok je..
Hari ahad asben den kojo..
Takpelah..ni pun dah bersyukur sangat dah boleh balik kampung berpuase dengan family..

Gambar ulang tayang..tapi bile dah nampak signboard ni, maknenya dah nak sampai lah ni..hehe..

Oooo..semalam, sebelum bertolak balik sempat singgah ong tai kim beli cream cheese Tatura..
Nak buat cheesekut tengahari ni..makan bukak puase nanti..hihi..
Aku cume nak bagitau, OTK tgh ade promotion sekarang..seketul rm5.99 je..
Selalu harga nak dekat rm8 kan..

Bukti..hihi

Oklah..nak solat subuh dulu, pastu sambung tido balik..eh?



12 comments:

  1. otk tu mmg gitu.. 2minggu lepas ai beli 6.90! tapi klu 5.99 lagi muroh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal..takpelah..ciknaa pun dah rembat 2 ketul dgn harga promo ni kan..hoho

      Delete
  2. eh3..kampung kite samerla...awk chini brp?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh3..saya dok chini 2..awak chini berapa? Salam kenal..

      Delete
    2. hehe..saye dok chini 3..chini boleh! tetibe..hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Eh tak..dok chini..tp sllu lalu chenor tu..short cut katenya..hihi

      Delete
  4. wow murahnya! rara pon nk beli bahan mlm kang.nk balik ipoh jap g.hehehe yeay!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo..dah siap ke belum cheesekutnye? Hihi

      Delete
  5. alaaa..kat rawang even shah alam ni nan hado otk ar....tau kat gombak tu jer..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute