Thursday, July 25, 2013

Home » , » Ma, Selamat hari lahir...

Ma, Selamat hari lahir...

Assalamualaikum..

Eh, 2 entry sekali hari ni yer..hihi..
Hari ni hari penting tau..
tersangatttt lah penting nya..

hari ni besday ma aku..
besday yang ke 50 dah tahun ni..
tapi ma aku jauhh kat kampung nun..
aku kat KL ni..
jauhnya nak celebrate..sobs sobss..
ma, tunggu along balik raya nanti lah ekk..
kite celebrate sesama..hihi..

Puan Hamidah Mohamed..
comeii tak ma aku?
aku sebagai anak dia harusss lah cakap comeiii..kiki..

Ma, 
Selamat hari lahir..
terima kasih untuk segalanya..
along dengan adik adik sayang ma..
semoga Allah panjangkan umur ma dan diberikan kesihatan yang sempurna untuk ma..
Aminnnn..

hurmm..rindu..i'm speechless..:'(


11 comments:

  1. leenda, samelah muke
    happy birthday makcik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ekk..ye kott..ade lah sikit2..hihi..

      Delete
  2. canteknnya tokma asyraf ni...

    aah la...akak copy paste muka mak ea....

    ReplyDelete
  3. wah samela muka..selamat hari lahir makcik:-)

    ReplyDelete
  4. patutla ank dia comel...mak nya pon comel....happy birthday mkck.. :)

    ReplyDelete
  5. Heppi besday ma...ops makcik heheh

    ReplyDelete
  6. happy birthday makcik =)
    muda lg mak leenda =)

    ReplyDelete
  7. ur mom cantik! muka u pon muka muda, nanti dah tua mesti cantik mcm ur mom jugak...tak makan usia gitu...hehe

    ReplyDelete
  8. hapi besday makcik...muka ada iras linda...tapi makcik lawa...errr lari

    ReplyDelete
  9. muka sama...makcik nampak muda la...semoga panjang umur ye makcik...Amin

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute