Thursday, August 15, 2013

Home » , , » Gambar raya?

Gambar raya?

Assalamualaikum..

Gambar raya? nan hadoooo..
eh, bukan lah takde langsung..
tapi tahun ni ade sikit macam tak best pasal baju raya..
tu pasal malas nak bergambar..
alasan sangat aku nih..

pastu bukan ade banyak baju raya pun..
pakai je baju pegi opis..bukan orang tau pun..hihi..

tapiiii gambor anak bujang nan seorang adalah super banyakkk..
kalau 2 anak lagi bertambah superrr banyakkk kot..huhu..
maka oleh yang demikian, mami dia nak tempek gambar anak bujang dia jelah..
bukan gambar raya yer..
ni gambar pagi raya ke 6 kat kampung..
dan yang pasti, belum mandi lagi..haha..
tapi idoklah aku ni giler nak tempek sebanyak banyaknya gambar dak Asyraf tu kt sini..
adelah 4, 5 keping je tu pun jenuh nak tunggu loading..phewwww..










dah siap satu entry bagai melepaskan batuk di tangga..
hukhukhuk..
memang aku tengah batuk ni pun..
banyak sangat makan durian kekdahnya..
adoyainyepunnnn...

oklah..bye..
mekasih sudi bace yer..:)


8 comments:

  1. mmg btl2 melepaskn batuk ditangga ni.sme le kte.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yumie, mood takde ni sebenarnya..
      tak sihat sgt pun yer jgk..batuk kong kong kong nih..
      nak terkeluar anak tekak rasneya ni..
      makan duyan tak ingat2 kannn..
      ni lah padahnya..huhu..

      Delete
  2. Replies
    1. hai..acik ade anak dara comeii kannn...boleh kawan dgn anak acik tak? hehehe

      Delete
  3. Comel nya la Asyraf ni..ni pun kpop jugak ni..memang ada iras ngan Ammar jugak la..hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp AK lagi manissss..boleh jatuh cinta sama AK..hihi..

      Delete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute