Thursday, August 8, 2013

Home » , , » Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum..

Nak buat ucapan raye buleh dok?
dikesempatan ni, aku nak ambik peluang mohon ampun kepada semua readers blog yang adooo ni..
blog sekadar dipinggiran katenya..
tak kisah lah, follower ke, silent reader ke, stalker ke atau sesapa sajelah..
mami asyraf dengan rendah diri mintak maaf bebanyak sekiranya sepanjang berblog ni, ade tulisan merapu yang korang tak suke..yang korang terkecik hati..terguris hati..
mami asyraf mintak maaf yer..
ketahuilah oleh dikau, hamba tidak bermaksud untuk melukakan hati mu..hekhekhek..

kredit pic: Dida Zenal

Semoga lebaran tahun ni, membawa seribu makna dan kemeriahan untuk kita sekeluarga..
Dalam kita bergembira, jangan lupa yang tiada..eh, mcm lirik lagu dah ni..hahah..
oklah..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

daripada abah, mummy & Asyraf


7 comments:

  1. Salam aidilfitri...Maaf zahir & Batin...Selamat balik kampung semuaa....

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya leenda & Family...:D

    ReplyDelete
  3. salam singgah disini. selamat hari raya aidilfitri. :)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya juga for u =)
    Maaf zahir & batin ye =)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya leenda n family!
    jemput datang 17hb ni tau

    ReplyDelete
  6. kepada semua:-
    Selamat Hari Raya Aidilfitri
    salah silap harap dimaafkan yer..:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute