Thursday, December 5, 2013

Home » , » kasi potong lagi..

kasi potong lagi..

Assalamualaikum..

Ehem ehemmm..enibadi homeeeeee...
hahahha..tenggelam timbul aku sekarang ni yek..
kejap ade..lamaaaaaaaa takde..aduhaiiii..

maklum lah dengan keadaan sekarang ni, walaupun belum sarat sebenarnya pun, tapi tahap kemalasan tu memang tak dapat dibendung lagi dah..
tapi kuatkan semangat, kuatkan hati nak jugak aku update pasal anak bujang nan seorang (setakat ni) hahhaha..
untuk kenangan dia jugak bila dah besar nanti..

al kisahnya, minggu lepas hari sabtu petang..
bawak dia pergi potong rambut yang dah super panjang tu..
aku memang fobia betul lah cakap pasal rambut si asyraf ni..
haaa ko tengok..bukan anak je fobia, dengan aku sekali fobia..
pasal asyraf ni memang tak suke betullah kat mamak tu..
haiyoooo..aku tengok anak orang lain, rilekkk je potong rambut..adehhh..

sampailah hari sabtu tu, aku hantar asyraf pegi umah pengasuh sebab aku nak pergi Pureen Warehouse Sale tu..so, memang wajib tinggal lah anak bujang tu kan..
sekali masa ambik dia petang tu, pengasuh siap ikat tocang pokok kelapak rambut dia..wakaakka..
aku tak tau nak cakap ape..pengasuh kate, dah panjang sangat rambut asyraf ni..huhuhu..


ko tengok gambar sebelum tu..siap boleh ikat pokok kelapak lagi tuh..
kalau gegirl, takpelah kan..ni boboiii...
cannot cannot..mami is tak suke...

tu baru lepas cabut getah ikat rambut tu..
rambut Asyraf ni jenis halus lembut je sebenarnya..
tak boleh pacak2 pun..tapi jenis cepat panjang..
ni masa tgh tunggu turn nak potong rambut..
umpan dengan biskut chipsmore dulu..hihi..

video

tapi umpan tak makan lah..hahhaha..
same je kekdahnya..
meraung tetap lah meraung...
bukan main lagi dia peluk abah dia tu haa..
mami is maintain record video..
untuk kenangan masa hadapan..kehkehkeh..

kali ni mamak tu potong pendek betul rambut asyraf ni..
moga2 bertahan lama..huhu..

oklah, sekian saje untuk hari ni..
saya sudahi dengan wabillah hitaufik walhidayah wassalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..
hihihi..
terima kasih sudi bace yer..
bye..


8 comments:

  1. tudiaaaa..punye la asyraf meraung hah

    ReplyDelete
  2. BAHAHAHA..aku boleh bayang n terngiang2 oii bunyi asyraf menjerit meraung..adoiiihh asyraf..sakit perut aunty gelak kt awk asyraf.hehe

    ReplyDelete
  3. hadoiii abang longgg..hahahha sakit perut aunty gelak weii..nasib baik nangis tapi duk diam, kalau meronta2 lg susah..hehehehe takut benor kat mamak :D

    ReplyDelete
  4. Pitching suara teriakan abg asyraf mmg juara...kaloh Qi ye jeritan dalam kedai gunting rambut hehhehe...hebatt mama dia rekod...hahahhaha bgus gak esok besar leh tunjuk gelagat sorang2 anak ye peel kan hehehhe

    ReplyDelete
  5. hehehe comelnye dia menangis..tensi mamak tu nak potong rmbut.

    ReplyDelete
  6. hensem la asyaraf..lama tul tak dengar cite mummy dia..dengan pesanan bila nak on wasap kedok....

    ReplyDelete
  7. lame x dgr cite asyraf dan mummy die nie

    ReplyDelete
  8. hoihh tu dia kemain raungan sambil tekap muka kt papa...hahaha tp lps potong mmg makin ensem..kalah kpop lah! auww! ^_^

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute