Thursday, January 30, 2014

Home » , , » asyraf main futsal?

asyraf main futsal?

Assalamualaikum..

okeh..cerita lama..
baru nak up je..kisah pulak kannn..

ni masa ikut asben main futsal ari tu..
aku sebenarnya dah lama tak ikut asben main futsal..
dengan keadaan sekarang ni..
mengah dah nak duduk lama2..baik aku golek2 depan tv ke main game ke..huhu..
dengan nak kejar anak bujang tu lagi..
tak larat dah hoiii..

tapi mengenangkan kesian lah pulak kat Asyraf..
asyik lah terperuk kat umah..
nak biarkan asyraf pergi berdua je dengan abah dia memang tak laaaahhh kannn..
bahaya oiii..
maka, ku gigihkan diri siap2 kan beg susu, pampers bekalan makanan sikit..
moh ler kite..huhu..


poyo je lebih ni..
sepaknya tidak..
jenis ape ntah sayang sangat kat bola..
sampai nak sepak bola pun taknak..pegang je bola tu doplohpat jam..aptb..

bukti sayang lebih kat bola dia..hahaha..

haus lah pulak..
minum air dulu lahhh..
gaya kena lebih macamkan penat sangat sepak bola..padahaallllll...

aksi yang tak dapat dikenalpasti kenapa..
dia tengah melalak nak ikut masuk dalam court futsal tu kot..
asal abah masuk je dalam court, dia bantai melalak nk ikut..
abah nak main pun tak senang..

okeh..settle entrt asyraf ikut abah main futsal..
phewwww..lama dah wei dok dalam draft..hehe..
sekian entry takdok pekdah..
wassalamu..

mekasih sudi singgah bace..
bye..:)


6 comments:

  1. makin bambam pulak asrap ni oii..

    ReplyDelete
  2. Eh sama pulakbkisah entry main futsal huhu

    ReplyDelete
  3. Skill dah ade.. Hehhehe..
    Nanti leh join papa dah..hahhaha

    ReplyDelete
  4. heheh! abg long tunjuk hero yek..pasni mama ada geng masak2 pulak..yay!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute