Tuesday, February 11, 2014

Home » » orang lain dah lama ade..

orang lain dah lama ade..

aku baru je apply..hahaha..
eh ehh..

Assalamualaikum..
tenggelam timbul blog ni..
tetibe update pasal kad bonuslink..ntah pa pe..

ni aku nak cakap, aku baru je dapat kad bonuslink ni weiii..
tu pun lepas kat gojes ari tu, deme dok bising2 pasal nak redeem barang la ape bagai..
tengokk tengok..orang siap dah boleh redeem barang dah weii..
aku kad pun nan hadoo lagi..

sekarang tidak lagi..
lepas ni selalu lah aku singgah Shell isi minyak..kahkahkah..
semata mata pulak kan...
kad ni pun aku bagi asben pegang..sebab dia yang selalu isi minyak kete..
kete bos dia pun pakai shell jugak..
aku paksa suruh guna bonuslink ni kalau nak isi minyak kete bos dia nanti..hehhe..
manyakkk untung maaa...

ehemmm ehemmm..
ntah tahun bila pulak aku boleh redeem barang ntah la..
gasak la..janji aku adoo kad..

aku apply online je kad ni..
korang yang takde lagi bonuslink tu, tapi selalu isi minyak kat Shell, meh apply online..
sonang je hah..
kat SINI tau..
pastu ikut je arahan dia..senang je..pastu tunggu seminggu, taraaaa..sampai la kat tangan..

okeh, sekian update sekadar melepaskan batuk ditangga..
uhukkk uhukkkk..
mekasih sudi bace yer..
bye..:)


2 comments:

  1. okey tak pernah ade jugak...nak apply lah! :P

    ReplyDelete
  2. Za tgh pksa hubby buat gak ni..hoho..tq entry ni..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute