Monday, June 16, 2014

Home » , » Bukan aku yang kata..

Bukan aku yang kata..

Assalamualaikum..

Selamat hari isnin..
Utarians, selamat bekerja..ehemmm..hihi..

Berbalik pada tajuk,
Bukan aku yang kata, tapi tok bidan yang kata..
Kata apa?
Teruskan membace..hihi..

Masa tok bidan datang mengurut aku hari tu, masa dia naikkan batu ape orang panggil tu, meriam ke meroyan ke eh ntah la batu ape tu kan, tok bidan kate

' anak2 ko ni selang bunga ni'

Aku terpinga..apokobondo ehh?? Selang bunga? Apakah?

Tok bidan kate lagi

'Esok2 kalau ko beranak lagi, insya allah anak lelaki pulak..selang seli lah maknenya..'

Ohmakkau tok bidan hoiii...
Aku tgh berpantang hari ke 3 ni kot..takkan nak suruh beranak lagi..
sakit jahit pun tak hilang lagi..huhu..

Tapikan, pernah la dengar orang cakap, kite boleh tengok tetek anak kite tu kan..
Kire macam petua orang dolu dolu lah..
Timbul lah..terbelah lah..eh, ntah la..nak percaya ke tak..
Tak caye sudah, tetek mu terbelah..eh??

Kalau tengok tetek Asyraf, sebelah timbul, sebelah lagi terbelah..
Kalau tengok tetek Dahlia, dua dua terbelah..
Eh, lucah ke entry aku pagi senin ni? Hahaha..

Boringkan entry takde gambor?
Nah gambor Asyraf yang banyak peel sejak ada adik ni..
Mami hari hari urut dada istigfar sambil pegang hanger..kahkahkah..


































Bukan gambar tetek..Maaf.

Oklah, sekian entry meraban pagi ni,,
Jumpe lagi..
Bye..


8 comments:

  1. ade dgr gak org ckp tetek terbelah nanti dpt anak laki ke pompuan cm tu la....macam ain dlu pun masa beranak kan raees..tukang urut tu kate..anak kedua nanti ni mesti lelaki...last2 keluar pompuan..hehehe......

    ReplyDelete
  2. aah pernah jugak dgr org kata gitu...daku tgk tetek airis skg timbul je xde belah2...rmi kata airis dpt adik boy...tp daku fefeeling airis dpt adik girl...ngeeee

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Bukan gambar tetek. Hampeh mu mummy asyraf oi. Pernah jugak dgr psl belah x belah ni. Heee.

    ReplyDelete
  4. x reti nak tengok tetek anak terbelah ke timbul ke..haha..

    ReplyDelete
  5. Org kata tetek terbelah dia nk dpt adik pompuan.tetek x terbelah adik laki.ntahlah btol ke tak.tp aidi tetek terbelah..adelea tak.maknanya?huhuhu

    ReplyDelete
  6. Tula..akk berderet perempuan tau..
    Alhmdulillah terselit jugak kumbang 1 ni hah..

    ReplyDelete
  7. ada yg betol, ada yg salah petua dolu2 ni. yelah mak bidan tu kan kerja dia mmg nyambut bayi aje...sebab tu dia arif bidang itu.
    nampaknya...mak bidan lebih terror dari scanner...lagi awal dah tahu sebelom mengandung lagi.
    betollah...practise make you almost perfect.
    Tahniah Mak Bidan!!!

    ReplyDelete
  8. hahaha.aah lah kak.org tuatua akan tgk dr uri kita tu kan.dr situ org dh tau dh.heheh hebat dorg ni.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute