Wednesday, July 16, 2014

Home » » Cuti panjang sudah habis bro...

Cuti panjang sudah habis bro...

Assalamualaikum..

Bekojo lah kito, sekueknyo..
Berusho lah kito, sekueknyo..
Kuek bekojo, poei pagi balik sonjo...

Maaf..entry hari ni adalah dari seorang mami yang perlu masuk bekerja setelah cuti pantang selama 2 bulan sudah habis..
Dan juga dari mami yang sedang merindui anak kecilnye yang kini berada di kampung berikutan takde pengasuh seperti yang diceritakan dalam previous2 entry..
Angin, tolong sampaikan salam rindu untuk anak kecilku di kampung..
Nak mintak tolong hujan, hujan pun takmo turun..hukhukhuk..

Ya allah, baru dpt ujian kecik macam ni, aku bagai nak giler merindu..
Tak boleh bayangkan mommy yang diuji dengan kehilangan anak2 diorang..
Tabahnya hati mereka..























otototoototo..comelnye..
maafkan saya..terpuji anak dara sendiri pulak..























selfie dulu seround..
untuk kenang kenangan kekdahnye..huhu

Oklah..permulaan baru..
Mutu kerja kenalah baru jugak kan..
..............Krikkk krikk krikkk.................

dannnn sebelum terlupa..
masa pergi checkup Dahlia hari tu, sempat jugak aku naik atas penimbang tu..
berat terkini adalah 58kg..yeayyyy..

last pregnant - 70kg
bersalin - 62kg
after 2 months - 58kg..
after raya? - ehemmmm

okbai..
thanks sudi singgah bace..:)



5 comments:

  1. Sian mummy.. aku memahamimu... ting tong.. kurus la mu mekkkk.

    ReplyDelete
  2. alahai.. malam2 ku bangun susu rania dok pikirkan mu wahai leenda.. hari2 gitu..

    ReplyDelete
  3. alaaa dah la kecik lagi..mesti rindu sokmo..bertabah la

    ReplyDelete
  4. Nangis akk.uhuk..memang kompem rindu sgt kat anak kan

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute