Wednesday, August 6, 2014

Home » , , , » anak dara kuat sembang..

anak dara kuat sembang..

Assalamualaikum..

Hari ni sejuk je kan..
tadi keluar lunch tak perasan pun hujan sebenarnya..
punyalah kusyuk tawaduk buat kerja..*ehemmm* 
patutlah sejukkk je..perut pun lapor memanjang..hihi..

nak citer pasal raya, gambar raya takde..
bukan tak pergi beraya..tapi tak amik gambar pun..
bz lah dengan anak kecik ni..
lagi pulak asben bukan jenis bergambar pun..
nak amik gambar anak bujang kemain susah nya..
kite amik gambar cik bunga jelah sementara dia kecik tak tau pa pe ni kan..
esok2 dah besar tak tau lagi peel mcm mana..hihi

tapi ni bukan gambar, ni video Dahlia tengah sembang lah kononnya dengan abah dia..
ini budak kalau dapat bersembang, sampai ke pagi pun takpe..
macam la abah mami takde keje lain nak buat..hihi..
kalau kat kampung, Tok Abah dia rajin melayan..
tu sebab kalau Tok Abah panggil je nama dia, terus tersengih sengih gataiii..hoho..

video

ni masa pergi beraya kat umah sepupu MIL..
kemain bersembang..
dengan Asyraf nya..
dia memang tak boleh tengok abah ke mami ke dok agah Dahlia..
laju je datang menempel..hihihi..
pastu tangan tersentuh kaki dia pun cakap sakit..
nampak benor nipu nyer..auta kuat..hahahha..

oklah..ni je utk hari ni..
esok2 kalau rajin, sambung merapu lagi..hihi..
mekasih sudi singgah bace yer..
bye..:)


2 comments:

  1. Dah besar sok blh jd pengacara tibi nih..hehe

    ReplyDelete
  2. comel je nyembang nye hehe...muah muah

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute