Wednesday, September 17, 2014

Home » » Cik Bunga sudah 4 bulan

Cik Bunga sudah 4 bulan

Assalamualaikum..

Selamat datang ke blog tenggelam timbul..huhu..
walaupun mood kelaut hari ni, mami still gigih update blog..
tu pun sebab nak cerita pasal anak dara dah 4 bulan ahad lepas..hihi

kebetulan hari ahad lepas abang ipar aku nikah..
tu yang pakai baju kurung bagai..
ni baju kurung yang pakai masa raya puase hari tu..
gedobohhh..dah gaya pakai jubah..heheh

perkembangan 4 bulan?
cik bunga dah meniarap..yayyy..

meniarap masa umur 3 bulan 3 minggu & 1 hari..
hahahha..poyo sungguh rasenya..
nasib baik la ade ticker..kalau tak..hurmmmm..

pecahkan record abg asyraf..
Asyraf dulu meniarap masa umur 4 bulan 5 hari..hihi..
sekarang ni, pantang letak, sibuk la  nak meniarap..
pastu tak pandai nak pusing badan semula..
pastu penat, mulalah nak bising..huhu

lagi dah pandai ape ekk??
tu je kot..ala, baru 4 bulan derr..
kang aku cakap dah pandai mengaji, ade yang keji aku pulak..
hihi


































sebagai penutup entry, nahhh tengok gambar ni pulak..
ntah ape gaya ntah..
marah kat sape pun tak tau..haha

oklah, ni je dulu..
mekasih sudi singgah bace..
jumpe lagi..
bye..:)


14 comments:

  1. gambar last tu takut tengok...cik munge marah siapa la tu kan..hehe

    ReplyDelete
  2. cik bunga... lawa headben....
    entry terkini...progress diet

    ReplyDelete
  3. tomeynyer die pakai baju pg knduri..:)

    ReplyDelete
  4. owh kejap betul masa berlalu..dah 4bulan dah cik bunga :)

    ReplyDelete
  5. Comeinya che munge... pakai baju kuwung lagi tu....

    ReplyDelete
  6. comel nye muka gambar last tu...geram je

    ReplyDelete
  7. mase anak first rs lmbt je nk besar kn.. dah anak 2 ni alahai cpt nya membesar hehe... membesar dgn sihat ye cik bunga hehe

    ReplyDelete
  8. kejap je dah besar bunga sorg nie
    hehehe
    sebijik muke abg...

    ReplyDelete
  9. dah besar anak 2nd awak ni..selalu bc blog je takdan nk drop komen..ok, turn kt plak lepas ni..:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute