Friday, September 26, 2014

Home » , » Video: Dahlia meniarap

Video: Dahlia meniarap

Assalamualaikum..

Dah petang baru roh rajin masuk meresap..hihi..
saje je nak upload video pendek berdurasi 56saat kalau tak salah..
video cik bunge meniarap je pun..
last week ni..masa ni dia demam..selsema pulak tu..
kesian dia..

video

susah payah nak meniarap..
ok ehh ok ehh..
pastu kang kalau dah meniarap, marah pulak kalau kite betulkan balik position telentang semula..
amboiii sangat nih..babab nak?




sian dia..mata berair, hidung berair..
tapi sekarang Alhamdulillah dah baik demam..
selsema je ade lagi sikit..

tu pakai Headband baru dapat tu..
headband dari Qaisara Headband ..
kebetulan masa dia demam hari tu, headband sampai..saje pakai kan kejap testing katenya..
ntah pa pe lah mami ko ni dahlia oiii..

oklah..
sekian saja untuk hari ni..
mekasih sudi singgah bace..
jumpe lagi..bye..:)


1 comment:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute