Thursday, October 16, 2014

Home » , , » Oh my BE!

Oh my BE!

Assalamualaikum..

Hai korang..
dah makan ke belum?
kalau belum, pegi makan cepat² ehh..

ni tadi saje bukak NUFFNANG, memanjang 'saje'..padahallll..
ok² memang selalu jugak bukak website NUFFNANG..
bukan buat ape pun..
melanguk mengenang nasib tengok nilai duit terkumpul alahaiiiii..
kesian...
nak buat cam mana..
bukan blog sokkhabar kan..
blog personal gini lah..
kejap timbul..
lamaaaaa tenggelam..hihi

tapi tadi, ade sikit shock la..
bukak website Nuffnang, siap kire tiga pat kali, betul ke ni..
berderet² BE haaa..
Nuffnang ni perli ke ape ni..
tapi Alhamdulillah..rezeki bulan cinta, bulan ulang tahun perkahwinan ni..hoho
walaupun bulan ni boleh kate banyak cabaran sebenarnya..
dengan anak² tak sihat ape semua tu kan..
Allah ganti macam ni pulak..Alhamdulillah..



12 BE tengah on going..yang baru masuk hari ni sempena Anniversary yang ke 4 sampai 3..
Alhamdulillah..orang kata sambil menyelam minum air..ye dak?
sambil menulis merapu merepek, boleh jana pendapatan walaupunnnn...hahahaha..
boleh la buat beli pampers anak²..hihi

Kena seru roh rajin masuk meresap ni..
baru la berjalan sikit amount tu..
kalau tak, dok takat seposen tu la haiii..

oklah..mekasih sudi singgah bace..
jumpe lagi..bye..:)


9 comments:

  1. mmg bln ni nuffy nk check psl fraud klik tu yg dia bg cpuv bebnyk...tragedi oktober kekdahnya..huhuhu cepat update hari²! ^_^

    ReplyDelete
  2. hmm nuffnang2 banyak muslihatnya.

    ReplyDelete
  3. aku nye dah kena tarik.. aritu ada bulan sept punya. skrg bukak dah takde.. last may.. ermmm... sesuatu...

    ReplyDelete
  4. wow banyaknya.....best2 ni...kene slalu update...hihihi...

    ReplyDelete
  5. tuuu diiiiaaaa ... bersusun ..tahniah tahniah ....

    ReplyDelete
  6. Alaa jelesnye.... Bila la aku nak dpt inspirasi gak ni.. Huhuhu..

    ReplyDelete
  7. mak ica? satu je.. itu pun mandul kata blogger lain. hahaha.

    ReplyDelete
  8. Cepat2 update...bg BE tu running laju hari2 hehehhe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute