Thursday, February 19, 2015

Home » , , , » Mandi pool jadian vol II

Mandi pool jadian vol II

Assalamualaikum..

Kali ke 2 mandi pool jadian ni..
1st time dulu, masa Asyraf kecik lagi..

hahahhaha..kecik lagi dia masa nih..
ototototooto..omeiii sangat...opsss, maafkan saya yer..
mengimbau kenangan sungguh..
dulu main sorang² je..takde geng menyepah lagi..hukhukhuk..

haaa ni dia geng menyepah mainan dah datang..
sekarang ni dah jadik geng conquer TV..
2 2 melekat depan tv..
yang kecik tu pun tak padan belum pandai balance badan, sibuk nak berdiri..
macam kan terer sangat..jatuh berdebuk tau pun nanges suruh orang angkat..grrrrr..
sabo jelah..

cik bunga anak dara abah mami..
kejap je dah besar..
dah 9 bulan lebih dah..

anak bujang bongsu tapi lahir dulu..
hahah..manja amat la yang sorang ni..
adik korek mata nanges..
adik tarik telinga nanges..
ko rase???

oklah, sampai sini dulu..
mekasih sudi singgah bace..
jumpe lagi..bye..:)


2 comments:

  1. salam singgah

    kegemaran bebudak... main air... kadang sampai biru lebam pun tanak naik lagi...

    ReplyDelete
  2. zara klu balik umah atok, pg ptg nak mandi kolam nie...
    adeh....

    kat kl umah tinggi...
    xde tanah....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute