Tuesday, July 7, 2015

Home » , , , , » Raya Bergaya dengan Hijab Pins By mommylin

Raya Bergaya dengan Hijab Pins By mommylin

Assalamualaikum..

Hijab Pins..
Aksesori yang dah jatuh tahap wajib ada untuk pemakai shawl tegar kan?

ni dah nak raya ni, korang dah ade ke koleksi terbaru Hijab Pins?
takkan baju baru, tudung baru tapi pakai pin lama kot..
tak raya bergaya lah gitu..hoho..

takpe takpe..
belum terlambat lagi kalau korang nak cuci² mata sambil cuci poket sikit untuk beli pin baru..
meh tengok sini..


macam² set ada..korang pilih je yang mana berkenan di hati..
murah² je kan..


contoh packaging


comel tak?
alahaiiii..rasa macam nak makan je semua..
eh, tau lah tengah puasa..takkan la tengok pins ni pun nak ngap ye dak?
mami, tolong senonoh sikit..:)


ni lagi satu..comel giler..
dah macam nampak kuih donut pulak..
Astagfirullah..hehehe..

ohh yer..pins kusyen ni pun kena ade jugak sebagai koleksi korang ok..
yelah, dah ada banyak hijab pins, jangan la letak merata..
satu bahaya, satu lagi sayang la pins comel² nnt hilang pulak..
korang cucuk je kat pins kusyen ni..
baru lah semua nampak tersusun kemas kan..

dah sembang panjang lebar ni, mana nak dapatkan benda² comel ni..

boleh dapatkan di:

 Whatsapp / Telegram 019.252.3932

selamat raya bergaya ye korang..bye:)


1 comment:

  1. tq leenda.... tp nnt edit no phone kita tau.. no 2 last tertinggal.. =D 019-2523932

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute