Monday, August 3, 2015

Home » , » Bila anak anak tak sihat

Bila anak anak tak sihat

Assalamualaikum..

Musim sekarang kan..
Dengan cuaca kejap panas tang tang, pastu petang hujan..

Last week Asyraf Dahlia memang dah batuk selsema..geram dengar diorg batuk..rase macam nak korek2 je kerongkong tu bagi keluar semua kahak..bab hingus pulak jangan cakap la..meleleh je..
Nasib baik Asyraf dah pandai hembus hingus tu..lega dah sikit kan..
Dahlia je la..kadang2 dia tiru jgk hembus2 hingus walaupun tak keluar
ape..hihi

Jumaat lepas aku terpaksa amik EL sebab Dahlia akhirnya demam jugak..so, menjaga budak demam yang aktif, phewwww lap peluh jugak la..penattt..huhu

Ingatkan dah kebah demam, rupenya Ahad semalam tiba2 suhu naik semula..dengan asben takdenya..nasib baik ade simpan ubat bontot..



Ni selepas aku mandikan dia..memang panas giler masa pegang badan dia..pastu ok start aktif semula..tp lps maghrib semalam naik balik suhu..siap muntah selambak dalam buaian..habis satu badan dengan rambut2 kena muntah..huhu
Sedih tengok dia nanges..
Mandikan semula pastu tidokan dia balik..
Alhamdulillah bangun pagi tadi tengok dah ok..kalau tak kena EL lagi lah kot..


Gambar masa kat kampung

Oklah..tenkiu sudi singgah bace yer..
Jumpe lagi..bye :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute