Tuesday, August 4, 2015

Home » Kelas habis pukul berapa?

Kelas habis pukul berapa?

Assalamualaikum..

Hai slmt pagi..ni dalam kereta otw nak pegi kerja..
Opss! Jangan risau..bukan aku yang drive..aku duduk kat belakang ni haa..aku menyahut seruan kerajaan kempen kongsi kereta..hihi
Hari2 macam ni la..kitorang 4 orang satu kereta..dari Gombak with love..love katenyerrr..

Ok..citer tadi masa kat kedai tempat aku tunggu..pakcik kedai tu dulu pernah tanya aku kerja kat mana..macam biasa aku jawab Utar..tak sempat nak sembang lama, kereta dah sampai..

Tadi dia tanya kelas habis pukul berapa? Dalam hati aku mesti pakcik ni dah salah paham..mesti dia ingat aku lecturer..hihi
Aku pun jawab 'tak tentu pakcik..tengok hari jugak..' ingat nk melawak tp tak sempat sebab kereta dah sampai..esok lah pakcik ekk sy bagitau..saya bukan lecturer..saya admin staff kat Utar tu..belajar tak habis tak boleh jadik lecturer..hihi

Selalu macam tu lah..bila bagitau tempat kerja mesti diorg ingat kerja lecturer..huk alohhhh



Tempat mencari rezeki..tp bukan di bangunan ni..bangunan sebelah..:)

Oklah..nak tido..lambat lagi sampai opis..jem sikit kat MRR2 ni..bye..
Jumpe lagi..

2 comments:

  1. hahaha.. kan..klu dengar keje u je mesti lecturer.. adehh..

    ReplyDelete
  2. Dulu pun aku macam pakcik tu..asal denfar keja kat u mesti lecturer...kawan ngan korang baru aku tau...hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute