Monday, September 14, 2015

Home » » 1 tahun 4 bulan dah Cik Bunga

1 tahun 4 bulan dah Cik Bunga

Assalamualaikum..

Baru teringat hari ni 14hb kan..maknenya hari ni genap setahun 4 bulan cik bunga dahlia tu..nak kata sekejap sangat tu takdelah..lama jugak rasanya..hahha

Kesian dia..dulu time Asyraf setiap bulan mami update perkembangan..bukan taknak update, takde masa..sibuk sangat..kadang masa untuk diri sendiri pun takde..terkejar kejar..

Tapi kali ni mami curi masa update laju2 pasal perkembangan yer..setakat setahun empat bulan ni, berjalan dah laju..mulut pun laju jugak..ohh yer, tangan pun laju jugak..hahha


Gambar semalam..
Dapatlah 2 saat dia boleh duduk diam kat kerusi tu..lepas tu, hurmmm jenuh kejar dia jelah..

Gigi pun dah tumbuh banyak..gigi geraham pun dah tumbuh..tapi susah giler nak gosok gigi dia..memang beza sangat dengan Asyraf dulu..Asyraf dulu tadah je kalau mami nak gosok gigi..tapi dengan Dahlia ni, mami ala2 kena bersilat dulu baru dia nak bukak mulut..hahhahadoiii..

Tapi, ada bagusnya bab lain..tak kisah langsung kalau mami nak main2 dengan rambut dia..kalau mami cakap duduk..mami nak ikat rambut, elok je duduk..boleh la main sikat2 rambut..ikat2 rambut walaupun rambut dia nipis je punnn...hihi

Kalau mami kate, jom mandi..laju je nak bukak baju..nak bukak seluar..Asyraf dulu kalau mami ajak mandi, laju2 larik..hahaha...anak oh! anak...

Ohh yer..anak dara ni garang okehh..mungkin sebab abg dia garang dengan dia kot..kalau kita haippp kan dia, dia haipppp kan kita balik..silap haribulan kena babab dengan dia pulak..hihi

Oklah..tu je dulu..nanti mami sambung cerita lagi ekk..mekasih sudi singgah baca yer..jumpe lagi..bye


2 comments:

  1. alolo cantik sangat iye tu..kejap je dah besar..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mmg same dgn rania.agaknya anak ke2 ni payah kot nak berus gigi dia..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute