Tuesday, September 15, 2015

Home » Mami sakit jaga budak demam

Mami sakit jaga budak demam

Assalamualaikum..

Kemain tajuk macam kan sakit sangat..mami sakit kepala migrain je ni haa..terpaksa ambik EL sebab kalau masuk opis pun bukan nya boleh buat kerja pun..dengan sejuk aircond lagi..lampu terang benderang lagi..heiiii naik darah tinggi aku..hihi

Sekali masa asben nak pergi hantar anak2 kat umah pengasuh dia kata badan Dahlia macam panas..aku try pegang badan dia..sekali betullah dia demam..kirenya mami migrain jaga budak demam lah ni..nasib baik asben masuk kerja lambat sikit hari ni..boleh la tolong tengok2 anak dara dia tu..mami nak mentido kejap..


Pagi tadi sebelum masuk ubat bontot dengan mandikan dia..
Lepas menangis seround, masuk buai terus tido..

Dia tido, apalagi..mami laju2 masuk dapur masak..ketung ketang ketung ketang, siap!!


Ikan masak kicap suka hati nama diberi..
Sebab apa nama macam tu, sebab suka hati ko lah nak masak macam mana pun..janji hitam ada kicap..tulah pentingnya cili blender yang dah siap buat tu..sap sap soiii ke kerja kat dapur..kena laju sebab kalau si kenit tu dah bangun, ape pun tak boleh..haha


Sayur campur..apa saje sayur yang ada dalam esbok, campurkan saje..kita buat dia..jangan risau jangan peduli orang kata, yang penting kau bahagia..dah kenapa ayat aku macam ni pulak? Hihi

Ni asben dah pergi kerja, dahlia tido pusingan kedua..moh la kita lipat kain laju2 sebanyak yang mungkin..esok cuti dah kurang sikit kerja..ermmm yeker?
Oklah..mekasih sudi singgah baca yer..jumpe lagi..bye..

3 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute