Saturday, September 5, 2015

Home » , » Pureen Warehouse Sale 2015

Pureen Warehouse Sale 2015

Assalamualaikum..

Hai semua..saje update blog pepagi hari ni haa..
Kot ada yang lupa, yang tak tau..
Hari ni dgn esok ada Pureen Warehouse Sale tau..
Siapa nak pergi boleh lah terjah..



Aku tak pergi kali ni..asben kerja..padahal memang list panjang beratur nak beli..takpelah..takde rezeki Pureen nak amik duit aku..hahha

Oklah..tu je nak bagitau..jumpe lagi..bye

2 comments:

  1. eh dkat umah aku je..syoknya klu dpt pegi..

    ReplyDelete
  2. hehee kazen saya pergi.. 5mnt sblum buka orang dah penuh kerumun depan pagar. Tapi dia kata berbaloi sangat lelagi kalau anak dah ramai

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute