Saturday, July 2, 2016

Home » , , , , » Rezeki anak anak

Rezeki anak anak

Assalamualaikum n haii...
Ade ke yang bace blog lagi hari ni?
tak balik kampung ke korang..hihi

mesti jalan tengah jem kan sekarang..
kitorang balik kampung Chini, Pahang tahun ni..
balik hari isnin nanti..rilekk sabarr..
bagi jalan clear dulu, baru kitorang balik..
gituuu

saje je nk merepek hari ni..
pasal rezeki anak² ni..
awal awal lagi dah dapat angpau raya..
Alhamdulillah..
seronok la budak berdua tu..
walaupun diorg tak paham lagi pun fungsi duit tu macam mana..
takpe mami pahammmm..hahaha


















Terima kasih la pada yg bagi angpau ni yer..
semoga kalian makin bertambah rezeki lagi lepas tu..
insyaAllah aminnn

oklah..tu je utk hari sabtu ni..
yeayy yeayy tak sabar nak rayyaaaaa..
heheh


1 comment:

  1. Wow mami update blog! Hehe. Alhamdulillah rezeki anak²

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute